AINULT ERITELLIMUSEL!
Küttevõimsus: 30 kW
Kütus: Diisel
Tööpinge: 24V
Kasutusala: Raskeveokid, Bussid, Väikeveokid, Meretransport
AUTOTERM 30SP-24 on väga võimas autonoomne vedeliksooojendi.
See suure küttevõimsusega (30 kW) vedeliksoojendi on loodud soojendama nii suure plokimahuga sõidukite mootoreid kui ka sõitjateruumi, mis tagab juba mootori käivitamise soojana ja seeläbi pikeneb ka mootori eeldatav eluiga. Samuti toodetakse samaaegselt mootoriploki soojendamisega sõitjateruumi mõnusat sooja masina originaal soojendusventilaatori abil, mis on ühendatud lisatud soojendussüsteemiga.
Kuna soojendi on juba ühendatud ka sõiduki jahutussärgiga, pole vajadust sõitjateruumi eraldi lisaõhuküttesüsteemi ehitamiseks.
Antud toode on mõeldud suurtele masinatele, seetõttu on saadaval üksnes 24V diiselversioon kütteseadmest. Soojendi sisemine diagnostikasüsteem lülitab kütteseadme välja, kui akupinge peaks langema 20V piirile, mis ei lase sõiduki akul täielikult tühjeneda.
Väga ekstreemsetes ja külmades ilmastikutingimustes on AUTOTERM 30SP-24 eelsoojendi võimeline töötama ka lisasoojendina, aidates mootoril saavutada ja hoida sõiduks vajalikku optimaalset töötemperatuuri.
Vedeliksoojendi on toodetud spetsiaalselt paigaldamiseks suurtele masinatele: raskeveokid, bussid, kergveokid ja meretransport, mille ploki- või kuumaveessüsteemi maht on minimaalselt 20 liitrit.
Vedeliksoojendi on juhitav lihtsa SISSE/VÄLJA lülitiga. Kui sisselülitatud vedeliksoojendi saavutab 88 kraadi piiri Celsiuse järgi, siis põlemisprotsess lülitatakse välja, tööle jäävad nii tsirkulatsioonipump kui ka salongiventilaator. Sisemise temperatuuriandur monitoorib konstantselt soojendist läbi voolava vedeliku temperatuuri. Kui köetava vedeliku temperatuur langeb, lülitub soojendi automaatselt uuesti aktiivsele töörežiimile ja jätkab kirjeldatud režiimis töötamist niikaua, kuni soojendi lülitatakse SISSE/VÄLJA lülitamise nupust välja.
AUTOTERM 30SP-24 on väga võimas autonoomne vedeliksooojendi.
See suure küttevõimsusega (30 kW) vedeliksoojendi on loodud soojendama nii suure plokimahuga sõidukite mootoreid kui ka sõitjateruumi, mis tagab juba mootori käivitamise soojana ja seeläbi pikeneb ka mootori eeldatav eluiga. Samuti toodetakse samaaegselt mootoriploki soojendamisega sõitjateruumi mõnusat sooja masina originaal soojendusventilaatori abil, mis on ühendatud lisatud soojendussüsteemiga.
Kuna soojendi on juba ühendatud ka sõiduki jahutussärgiga, pole vajadust sõitjateruumi eraldi lisaõhuküttesüsteemi ehitamiseks.
Antud toode on mõeldud suurtele masinatele, seetõttu on saadaval üksnes 24V diiselversioon kütteseadmest. Soojendi sisemine diagnostikasüsteem lülitab kütteseadme välja, kui akupinge peaks langema 20V piirile, mis ei lase sõiduki akul täielikult tühjeneda.
Väga ekstreemsetes ja külmades ilmastikutingimustes on AUTOTERM 30SP-24 eelsoojendi võimeline töötama ka lisasoojendina, aidates mootoril saavutada ja hoida sõiduks vajalikku optimaalset töötemperatuuri.
Vedeliksoojendi on toodetud spetsiaalselt paigaldamiseks suurtele masinatele: raskeveokid, bussid, kergveokid ja meretransport, mille ploki- või kuumaveessüsteemi maht on minimaalselt 20 liitrit.
Vedeliksoojendi on juhitav lihtsa SISSE/VÄLJA lülitiga. Kui sisselülitatud vedeliksoojendi saavutab 88 kraadi piiri Celsiuse järgi, siis põlemisprotsess lülitatakse välja, tööle jäävad nii tsirkulatsioonipump kui ka salongiventilaator. Sisemise temperatuuriandur monitoorib konstantselt soojendist läbi voolava vedeliku temperatuuri. Kui köetava vedeliku temperatuur langeb, lülitub soojendi automaatselt uuesti aktiivsele töörežiimile ja jätkab kirjeldatud režiimis töötamist niikaua, kuni soojendi lülitatakse SISSE/VÄLJA lülitamise nupust välja.
AUTOTERM 30SP-24 | ||
Tööpinge |
|
|
Töökeskkond |
|
|
Küttevõimsus |
|
|
Minimaalne jahutusvedeliku kogus |
|
|
Jahutusvedeliku töömaht 0.2 bar süsteemirõhu juures. |
|
|
Töövõimsus |
|
|
Kütus |
|
|
Kütusekulu |
|
|
Juhtimine |
|
|
Soojendi kaal |
|
|
Komplekti kaal |
|
|
Soojendi mõõtmed |
|
|
Komplekti mõõtmed |
|